اطلاعیه دعوت به مشارکت و سرمایه گذاری

استارتاپ تعمیرکارسلام برای ارتقا و تکمیل نقشه راه از سرمایه گذاران و کسب و کارها در حوزه ارائه خدمات فنی دعوت به عمل می آورد. جهت کسب اطلاع بیشتر از طریق ایمیل tamirkarsalam@gmail.com تماس حاصل نمایید.

تعمیرکارسلام
تعمیرات تجهیزات شبکهتعمیرات لوازم دیجیتال

تعمیر سوئیچ شبکه نت گیر

تعمیر سوئیچ شبکه ای که کاملا خراب است و هیچ عکس العملی نشان نمی دهد.

سوئیچ شبکه، سخت افزار بسیار کوچکیست که ارتباطات صورت گرفته مابین چندین دستگاه و وسیله ­ی ارتباطی در یک شبکه­ ی LAN  متمرکز می کند. مشکلات رایج سوئیچ شبکه مانند روشن نشدن، عدم اتصال و یا سرعت پایین انتقال داده سوئیچ مستلزم بررسی و تعمیر سوئیچ شبکه است.

گاهی اوقات مقرون به صرفه است که خودتان تعمیر سوئیچ شبکه را انجام دهید. و اینکه سخت افزار کاملا خراب شما دوباره درست شود و پولتان نیز ذخیره شود میتواند رضایت شما را به همراه داشته باشد.

نت گیر

هشدار

همیشه چک کنید که برق قطع باشد و مدتی نیز صبر کنید تا خازن های آن دشارژ شوند . ولتاژهای بالای ذخیره شده در خازن ها بسیار خطرناک است و ممکن است باعث جراحت شدید و یا حتی مرگ شود. همواره  با یک مولتی متر مناسب پاور را تست کنید تا مطمئن شوید پاور خاموش است و اگر شک دارید چیزی را باز نکنید. ما به شما پیشنهاد تعمیر سویچ شبکه را به تعمیرکاران تعمیرکارسلام بسپارید.

عیب یابی سوئیچ شبکه نت گیر

اول از همه کارهای روتین را انجام دهید. فیوز را چک کنید، مبدل برق را بر روی کیت دیگری تست کنید و ببینید که آیا درست کار میکند؟

اگر مشکلی مشاهده نکردید وقت آن رسیده  است تا پیچ گوشتی را بردارید و درب سیستم را باز کنید. در زیر تصویر مربوط به یک سوئیچ  شبکه نت گیر را مشاهده می کنید.

باز کردن کاور سوئیچ شبکه

پس از اینکه سیستم را باز کردید اگر گرد و غباری بر روی مین برد و یا برد پاور مشاهده کردید آن را پاک کنید زیرا ممکن است باعث بالا رفتن دمای سیستم و یا ایجاد مشکلات دیگر شود. سپس اتصال برق پاور و کابل های  پاور مین برد سوئیچ را قطع کنید.

در نمونه ای که تصاویر مربوط به آن را مشاهده میکنید هیچ آسیب قابل رویتی بر روی مین برد و یا برد پاور دیده نمی شود. ما پیچ های پاور را باز کرده و آن را جدا کردیم. همانطور که میبینید پشت برد مقداری آسیب دیده است و کاملا واضح است که مربوط به ترمینال ها است.

سوختگی برد سوئیچ شبکه

تعمیر پاور سوئیچ شبکه نت گیر

پاور مورد استفاده در سویچ شبکه از نوع سوئیچینگ است که می توانید پست آموزش تعمیرات پاور سویچینگ را برای تعمیر آن بخوانید. همچنین با چک کردن مشخصات پاور که بر روی بدنه آن درج شده است خیلی راحت میتوانید پاوری مشابه با پاور معیوب خود پیدا کرده و جایگزین آن کنید.

بررسی کنید که تمام قسمت های پاور جدید از قبیل کانکتورها و سایر مشخصات آن دقیقا مشابه با پاور قبلی است.

پاور جدید را داخل کیس سوئیچ نصب کنید. بررسی کنید که داخل کیس در قسمت زیر پاور هیچ چیزی قرار نداشته باشد که با برد پاور در تماس باشد. سپس کابل داخلی را نیز وصل کنید.

پاور سئیچ شبکه

اگر همه چیز درست باشد بعد از اینکه پاور را به برق زدید سوئیچ شبکه باید بدون هیچ مشکلی شروع به کار کند.

تعمیرکارسلام

اولین و بزرگترین سامانه تخصصی تعمیرات انواع لوازم دیجیتال، ماشین های اداری، لوازم صوتی و تصویری و خانگی در ایران. برای تعمیر مودم، روتر، سوئیچ و رفع ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری شبکه، کافیست سفارش تعمیر خود را در سامانه تعمیرکارسلام ثبت کنید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن